اجاره آپارتمان در بوداپست

کالج مک دنیل دارای معتبرترین مرکز خانه یابی‌ دانشجویی در شهر بوداپست می باشد که جهت رفاه حال دانشجویان پدید آمده است و برای دانشجویان این امکان وجود دارد تابتوانند واحد آپارتمانی مورد نظر خود را با هزینه مناسب بوسیله کالج پیدا کنند.

اجاره ماهیانه برای یک واحد آپارتمانی به طور میانگین در حدود 500 تا 7۰۰ یورو می باشد و هزینه شارژ در تابستان 60 یورو و در زمستان 100 یورو میباشد..همچنین امکان اجاره برای ۲ یا ٣ دانشجو به طور همزمان در یک واحد وجود دارد که می تواند از لحاظ مالی مقرون به صرفه باشد.

خدمات مرکز خانه یابی‌ کالج شامل موارد ذیل می‌باشد:

  • ارائه دهنده تمامی خدمات خانه یابی و اجاره آپارتمان‌ها و سوییت‌های دانشجویی در تمامی مناطق بوداپست
  • تهیه مدارک لازم جهت ارائه به اداره مهاجرت
  • استودیو آپارتمان, یک خوابه و چند خوابه در مناطق مرکزی بوداپست با دسترسی بسیار عالی به سرویس های حمل و نقل عمومی
خدمات مرکز برای دانشجویان کاملا رایگان است.

 شرحی مختصر در رابطه با اجاره خانه در شهر بوداپست 

شرایط عقد قرار داد خانه در بوداپست به شرح ذیل است :

برای دانشجویان به لحاظ شرایط اقامتی اجاره ١ ساله پیشنهاد میشود .
معمولا اجاره ۲ ماه بصورت پیش پرداخت و بابت ضمانت نگهداری لوازم موجود در خانه توسط مالک دریافت می گردد .
معمولا خانه ها بصورت مبله اجاره داده میشوند و تمامی وسایل مورد احتیاج زندگی اعم از اجاق گاز, یخچال, تلویزیون, ماشین لباسشویی و غیره در خانه ها فراهم میباشد.
علاوه بر مبلغ پیش پرداخت و اجاره ماهیانه, موجر میبایست شارژ ماهیانه ساختمان بعلاوه مبلغ مربوط به قبوض آب و برق و گاز را نیز به صاحبخانه پرداخت کند .
اجاره آپارتمان در بوداپست بر حسب نوع آپارتمان , کیفیت لوازم خانه و محل هر منطقه متفاوت است اما مثلا میتوان گفت بطور کلی قیمت اجاره ماهیانه یک آپارتمان یک خوابه مبله در مرکز شهر حدودا بطور میانگین 500 – 700 یورو در ماه میباشد و مبلغ شارژ ساختمان نیز بر حسب آیتم هایی مانند وجود آسانسور, نگهبانی ساختمان و غیره متفاوت بوده ولی بطور کلی این مبلغ بطور میانگین 60- 100یورو در ماه خواهد بود.

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر با دفتر کالج مک دنیل در تهران تماس بگیرید : 02122605932 
 
5/5 - (2 امتیاز)