درباره کالج مک دنیل در بوداپست مجارستان

کالج مک دنیل بوداپست (تنها شعبه اروپایی کالج مک دنیل آمريكا)

دانشگاه مک دنیل (تاسیس ۱۸۶۷ در آمریکا به نام کالج وست مینیستر) دروست مینستر، مریلند آمریکا در فاصله کوتاه از واشنگتن DC و بالتیمور واقع شده است.
کالج وست مینستر، MD، بیش از 140 سال پیش در سال 1867 تاسیس شد، و یکی از اولین کالج های بین المللی متشکل از دانشجویانی از 25 کشور مختلف در ایالات متحده است. کالج مک دنیل در سال 2002 تغییر نام داد، به افتخار ویلیام رابرتز مک دانیال، عضو برجسته جامعه دانشگاهی که بعد ازفارغ التحصیل استاد دانشگاه شده و بعد از آن رئیس جمهور دهه اول قرن بیستم آمریکا شد که در دوره ریاست جمهوری خویش،قدم های شایانی در رشد و  توسعه کالج مک دنیل برداشت.

از جمله برنامه های بین المللی  پردیس مریلند ( کالج مک دنیل )، کمک در انتقال دانشجویان بین المللی خود از کالج مک دنیل (پردیس بوداپست ) مجارستان و کشورهای دیگر به وست مینیستر آمریکا می باشد. 

کالج بین المللی مک دنیل بوداپست :

شعبه  اروپایی کالج مک دنیل در سال 1994 در بوداپست تاسیس گردید. ساختمان کالج مک دنیل در سال 1896 ساخته شده و به عنوان یکی از بناهای تاریخی شهر ثبت شده و کاملاً توسط کالج مک دنیل بازسازی و به روز شده است و شامل محوطه بیرونی جذابی است. کلاس های درس کالج مک دنیل مجارستان کاملا مجهز و بزرگ و شامل:

کالج مک دنیل مجارستان
  • لابراتوار کامپیوتر،
  • آزمایشگاه مجهز
  • کتابخانه
  • کافه تریا
  • مرکز امور دانشجویان کالج مک دنیل
  • مشاوران روانشناس برای دانشجویان خارجی
  • امکانات سالن بدنسازی

قسمتی از امکانات و تجهیزات این مرکز می باشندکه با توجه به بنای تاریخی مجموعه فضایی خاص و با طراوت را برای تحصیل دانشجویان فراهم آورده است. 

کالج در منطقه VII بوداپست قرار گرفته است که حمل و نقل عمومی به راحتی در دسترس دانشجویان قرار دارد. 

کالج مک دنیل بوداپست ، یک دوره کارشناسی چهار ساله آمریکایی استاندارد در مجارستان ارائه می دهد، که منجر به مدرک لیسانس از کشور آمریکا می شود.یکی از ویژگی های منحصر به فرد کالج مک دنیل این است که دانش آموزان این امکان را خواهند داشت که  پس از گذراندن دو سال  از تحصیل، 2 سال دیگر را در پردیس اصلی دانشگاه در مریلند آمریکا بگذرانند.

کالج مک دنیل ،ارائه کننده رشته های دانشگاهی علوم انسانی (درمقطع لیسانس) شامل کارشناسی مدیریت بازرگانی ، اقتصاد ، ارتباطات ،تاریخ هنر ، علوم سیاسی و  روابط بین الملل  می باشد و همچنین بعنوان بهترین و قدیمی ترین مرکز برگزار کننده دوره های پیش پزشکی شناخته می شود.این مرکز نه تنها در کشور مجارستان بلکه در سطح اروپا معروف و شناخته شده است.

کالج مک دنیل در شهر بوداپست مرکز آموزشی بین الملل کشور مجارستان جهت پذیرش و آموزش دانشجویان  از تمامی‌ کشورهای جهان در رشته های، پزشکی‌، دندانپزشکی، داروسازی، فیزیوتراپی، دامپزشکی‌، کلیه رشته‌های علوم انسانی‌ و مدیریت می‌‌باشد. تمامی‌ دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های کشور مجارستان ،آمریکا و یا دیگر کشورهای اروپایی‌ دررشته‌های مختلف تحصیلی‌ را دارند می‌بایست با گذراندن دوره‌های پایه در کالج مک دنیل  تحصیل در رشته مورد نظر خود را آغاز نمایند. این کالج  از برجسته‌ترین اساتید مجرب و با تجربه از آمریکا، بریتانیا، و اساتید دانشگاه پزشکی‌ سملوایز مجارستان که تمامی آنها مقامات ارشد آموزش در ایالات متحده و اروپا هستند بهره می برد. کالج مک دنیل دانشجویان را برای ورود به دانشگاههای مجارستان آماده نموده و از کارگاههای آموزشی بسیار خوبی برخوردار میباشد آموزش زبان انگلیسی نیز درکالج مک دنیل توسط اساتید زبان به صورت جداگانه انجام میگیرد .

سیستم و دوره های آموزشی در کالج مک دنیل  به شکلی کامل و بر مبنای اصول درک صحیح مطالب مورد نیاز جهت شروع برنامه های دانشگاهی تهیه شده است.اساتید و مدرسان موضوعات و مطالب را به شکلی ساده ، جامع و قابل درک در این دوره ها به دانشجویان ارائه و آموزش می دهند. همچنین روش های جدید آموزشی، توجه کامل جهت حفظ سطح آموزش، به روز بودن دانش و آگاهی دانشجویان, ارتقای آن و رقابتی کردن تحصیلات در تمامی برنامه های آموزشی کالج مک دنیل در نظر گرفته شده است.

کالج مک دنیل مجارستان
دانشجویان کالج مک دنیل

کالج مک دنیل مفتخر به کسب بالاترین رتبه آموزشی در بین کالج‌های کشور مجارستان و موفق به قبولی 94% دانشجویان آن در آزمون ورودی دانشگاههای معتبر پزشکی کشور مجارستان می‌باشد.

در حال حاضر این کالج دارای قویترین گروه آموزشی متشکل از اساتید برتر دانشگاه‌های کشور آمریکا ،انگلستان ،مجارستان و همچنین اساتید شعبه مک دنیل مریلند می‌‌باشد.

ارائه امکانات آموزشی بسیار مناسب از قبیل اساتید خارجی و بسیار مجرب برگزاری کلاسهای فشرده از دلایل انتخاب این کالج از سوی دانشجویان میباشد.

 در طول سال تحصیلی بسیاری از فعالیت های فوق برنامه توسط کالج مانند سفرهای یک روزه ، پیاده روی در تپه بودا، بازدید ازموزه ها، شرکت در جشنواره های بین المللی،رویدادهای فرهنگی مختلف،رویدادهای ورزشی، و nightspots همایشها و سخنرانی ها اجرا می شود.

یکی دیگر ازمزایای کالج مک دانیل برگزاری آزمونهای ورودی دانشگاههای معتبر مجارستان  میباشد که در صورت قبولی در آزمون ورودی نیاز به گذراندن دورهای مقدماتی نمیباشد این آزمون به صورت کتبی و شفاهی انجام میشود .

مجموعه کالج مک دنیل به عنوان یکی‌ از مراکز آموزشی معتبر بین المللی و دارای  قویترین گروه‌های آموزشی در کشور مجارستان به همراه نمایندگان و مشاوارن تحصیلی‌ کارآمد،رسمی‌ و مورد تایید وزارت علوم مجارستان و سفارت مجارستان در کشور های مختلف از جمله ایران تلاش بر آن‌ دارند که اطمینان کامل شما جهت تحصیل در یک کشور کهن اروپایی و گذراندن پله‌های موفقیت جهت آینده‌ای بهتر را برای شما عزیزان فراهم آورند.
همچنین واضح است که تحصیل در هر یک از رشته‌های دانشگاهی نیازمند پیش زمینه خوب و دانسته های کافی داوطلب در زمینه علوم ریاضی‌ و تجربی‌ است و از آنجا که زبان تحصیل و آموزش در این دانشگاه زبان انگلیسی می باشد داشتن توانمندی کافی در زبان انگلیسی نیز شرطی مهم و تعیین کننده است. لذا داوطلبان و متقاضیان تحصیل دردانشگاههای کشور مجارستان دوره های آمادگی را در کالج مک دنیل در شهر بوداپست می گذرانند که تاثیر بسیار مثبت و مهمی در پذیرش و تحصیل آنان در دانشگاهها را دارد. تحصیل در این کالج همچنین تحصیل و یادگیری در یک محیط کاملا بین المللی را برای دانشجویان آن فراهم می کند.

رشته های تحصیلی کالج مک دنیل

کالج مک دنیل مجارستان

دوره پیش پزشکی‌

برای داوطلبان رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی, فیزیوتراپی, شیمی‌ و زیست شناسی‌

  • دوره پیش پزشکی‌
    • شامل دروس : زبان انگلیسی عمومی ، زبان تخصصی رشته پزشکی ، زیست شناسی ، شیمی و فیزیک آناتومی و زبان مجاری.
  • دوره علوم اقتصادی – پیش بازرگانی و مدیریت
    • شامل دروس : مدیریت , کامپیوتر, زبان انگلیسی عمومی و تخصصی
  • دوره علوم مهندسی – پیش مهندسی و فنی
    • شامل دروس : ریاضی , فیزیک ,کامپیوتر, زبان انگلیسی عمومی و تخصصی
  • دوره آمادگی زبان انگلیسی
    • شامل دروس : انگلیسی عمومی، انگلیسی برای اهداف ویژه
 

مدارک لازم جهت پذیرش در دوره های کالج مکدنیل

  • ترجمه رسمی مدرک دیپلم
  • ترجمه رسمی ریز نمرات (کارنامه) سه سال دبیرستان
  • کپی از صفحه عکس دار پاسپورت – حداقل اعتبار لازم برای پاسپورت ۹ ماه میباشد.
  • رزومه ازسوابق تحصیلی وشغلی

فیلم کالج مک دنیل مجارستان

سوالات متقاضیان کالج مک دنیل جهت تحصیل در مجارستان

شهریه کالج مک دنیل؟

شهریه ترم یکساله: 7230 یورو
شهریه ترم فشرده:7000 یورو

زمان شروع ترم های کالج مک دنیل ؟

دوره یک ساله از اکتبر و دوره فشرده کالج مک دنیل از ژانویه هر سال شروع می شود

رشته های کالج مک دنیل؟

دوره پیش پزشکی جهت ورود به دانشگاهای پزشکی مجارستان
و در مقطع لیسانس :
کارشناسی مدیریت بازرگانی
کارشناسی اقتصاد
کارشناسی علوم سیاسی
کارشناسی مطالعات ارتباطات بین الملل
کارشناسی روزنامه نگاری و رسانه های جدید
کارشناسی روانشناسی
کارشناسی تاریخ هنر
کارشناسی هنرهای تجسمی

شرایط پذیرش کالج مک دنیل مجارستان؟

جهت ثبت نام لطفا فرم پذیرش را پر نمایید تا فرآیند اخذ پذیرش کالج مک دنیل شروع شود.

شرایط برگشت شهریه کالج مک دنیل؟

به صورت کامل برگشت داده میشود.

چرا تحصیل در کالج مک دنیل را انتخاب نماییم؟

یکی از ویژگی های منحصر به فرد کالج مک دنیل این است که دانش آموزان این امکان را خواهند داشت که پس از گذراندن دو سال از تحصیل، 2 سال دیگر را در پردیس اصلی دانشگاه در مریلند آمریکا بگذرانند.

نماینده رسمی و تخصصی کالج مک دنیل؟

ما نماینده رسمی و تخصصی کالج مک دنیل می باشیم.

4/5 - (3 امتیاز)