دوره های زبان انگلیسی

برای دانشجویان متقاضی کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های پزشکی،مهندسی ، مدیریت و هنر دانشگاه های معتبر اروپا

این دوره برای دانشجویانی طراحی شده است که دانش کافی از زبان انگیسی برای ادامه تحصیلات اکادمیک خود ندارند و دانشجویان پس از اتمام دوره می توانند به دوره های دانشگاهی بپیوندید. این دوره از سال 1990 در ساختمان اصلی کالج برگزار و هر سال حدود 90 درصد از دانش آموزان امتحان ورودی را با موفقیت می گذرانند.
این برنامه دانشجویان را برای حضور در دوره های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، فیزیوتراپی دانشگاه های سملوایز ، پچ ،سگد و دبرسن و همچنین برای ورود به رشته های مدیریت ،اقتصاد، روانشناسی، علوم سیاسی،روابط بین الملل و هنر کالج مک دنیل و دانشگاه ها ی فنی مهندسی معتبر مجارستان در رشته های معماری، مهندسی عمران، تکنولوژی شیمیایی و بیوتکنولوژی، مهندسی برق ،مهندسی ITو انفورماتیک، مهندسی مکانیک، مهندسی حمل و نقل برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد آماده می کند.

در این دوره دروس انگلیسی عمومی، خواندن، نوشتن، مکالمه، انگلیسی در تجارت و انگلیسی برای اهداف ویژه نظیر رشته های پزشکی ، مهندسی و مدیریت ارائه می شود.
در این دوره شما دانشجویان بین المللی دیگری از 20 کشور متفاوت با فرهنگ های مختلف در گروه هاو کلاس های با تعداد نفرات کم حداکثر 8 نفره را ملاقات خواهید کرد به طوری که یک تجربه اجتماعی و فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد.
طول مدت هردوره 4 ماه می باشد و شروع دوره ها ماه اکتبر (اواسط مهر) و فوریه (اواسط بهمن )و جون( اواسط خرداد) هر سال می باشد.
دوره ها در ساختمان تاریخی و زیبای کالج بین المللی مک دنیل برگزار می شود که مجهز به کلاس های درس بزرگ، سالن سخنرانی، اتاق مطالعه، اتاق کامپیوتر با دسترسی به اینترنت رایگان، کافه تریا میباشد و شما همچنین دیگر دانشجویان بین المللی کالج و دانشجویان آمریکایی کالج مک دنیل در مریلند آمریکا که برای گذراندن دوره ریاضیات وارد شعبه بوداپست شده اند را ملاقات خواهید کرد.

5/5 - (1 امتیاز)