کالج مک دنیل

کالج مک دنیل مجارستان در شهر بوداپست مجارستان می باشد و شعبه اروپایی کالج مک دنیل آمریکا می باشد.

درباره کالج مک دنیل

چرا کالج مک دنیل

مدرک آمریکایی معتبر

تحصیل در آمریکا

رشته های تحصیلی کالج

شهریه کالج مک دنیل

گالری تصاویر کالج مک دنیل

 درباره کالج مک دنیل

كالج مك دنيل بوداپست (شعبه اروپایی کالج مک دنیل آمريكا):نماینده رسمی کالج مک دنیل مجارستان

پردیس اصلی دانشگاه مک دنیل(تاسیس ۱۸۶۷ در آمریکا به نام کالج وست مینیستر) در وست مینستر، مریلند آمریکا در فاصله کوتاه از واشنگتن DC و بالتیمور واقع شده است.
کالج وست مینستر، MD، بیش از 140 سال پیش در سال 1867 تاسیس شد، و یکی از اولین کالج های بین المللی متشکل از دانشجویانی از 25 کشور مختلف در ایالات متحده است.  کالج در سال 2002 تغییر نام داد، به افتخار ویلیام رابرتز مک دانیال، عضو برجسته جامعه دانشگاهی که بعد ازفارغ التحصیل استاد دانشگاه شده و بعد از آن رئیس جمهور دهه اول قرن بیستم آمریکا شد که در دوره ریاست جمهوری خویش،قدم های شایانی در رشد و  توسعه این کالج برداشت.

از جمله برنامه های بین المللی  پردیس مریلند ، کمک در انتقال دانشجویان بین المللی خود  از پردیس بوداپست مجارستان و کشورهای دیگر به وست مینیستر آمریکا می باشد. 

پردیس کالج بین المللی  مک دنیل بوداپست :

شعبه  اروپایی این کالج در سال 1994 در بوداپست تاسیس گردید. ساختمان کالج در سال 1896 ساخته شده و به عنوان یکی از بناهای تاریخی شهر ثبت شده و کاملاً توسط کالج بازسازی و به روز شده است و شامل محوطه بیرونی جذابی است. کلاس های درس کاملا مجهز و بزرگ، لابراتوارهای کامپیوتر، آزمایشگاه مجهز، کتابخانه و مرکز دانشجویی، کافه تریا، مرکز امور دانشجویان ،مشاوران روانشناس برای دانشجویان خارجی،و امکانات سالن بدنسازی  قسمتی از امکانات و تجهیزات این مرکز می باشندکه با توجه به بنای تاریخی مجموعه فضایی خاص و با طراوت را برای تحصیل دانشجویان فراهم آورده است. 

کالج در منطقه VII بوداپست قرار گرفته است که حمل و نقل عمومی به راحتی در دسترس  دانشجویان قرار دارد. 

کالج مک دنیل بوداپست ، یک دوره کارشناسی چهار ساله آمریکایی استاندارد در مجارستان ارائه می دهد، که منجر به مدرک لیسانس از کشور آمریکا می شود.یکی از ویژگی های منحصر به فرد کالج مک دنیل این است که دانش آموزان این امکان را خواهند داشت که  پس از گذراندن دو سال  از تحصیل، 2 سال دیگر را در پردیس اصلی دانشگاه در مریلند آمریکا بگذرانند.

کالج مک دنیل ،ارائه کننده رشته های دانشگاهی علوم انسانی( در مقطع لیسانس) شامل کارشناسی مدیریت بازرگانی ، اقتصاد ، ارتباطات ،تاریخ هنر ، علوم سیاسی و  روابط بین الملل  می باشد و همچنین بعنوان بهترین و قدیمی ترین مرکز برگزار کننده دوره های پیش دانشگاهی و آماده سازی پیش پزشکی و پیش اقتصاد و دوره زبان انگلیسی شناخته می شود.این مرکز نه تنها در کشور مجارستان بلکه در سطح اروپا معروف و شناخته شده است.

کالج مک دنیل در شهر بوداپست مرکز آموزشی بین الملل کشور مجارستان جهت پذیرش و آموزش دانشجویان  از تمامی‌ کشورهای جهان در رشته های، پزشکی‌، دندانپزشکی، داروسازی، فیزیوتراپی، دام پزشکی‌، کلیه رشته‌های  علوم انسانی‌ و مدیریت می‌‌باشد. تمامی‌ دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های کشور مجارستان ،آمریکا و یا دیگر کشورهای اروپایی‌ در رشته‌های مختلف تحصیلی‌ را دارند می‌بایست با گذراندن دوره‌های پایه در کالج مک دنیل  تحصیل در رشته مورد نظر خود را آغاز نمایند. این کالج  از برجسته‌ترین اساتید مجرب و با تجربه از آمریکا، بریتانیا، و اساتید دانشگاه پزشکی‌ سملوایز مجارستان که تمامی آنها مقامات ارشد آموزش در ایالات متحده و اروپا هستند بهره می برد. کالج مک دنیل دانشجویان را برای ورود به دانشگاههای مجارستان آماده نموده و از کارگاههای آموزشی بسیار خوبی برخوردار میباشد آموزش زبان انگلیسی نیز درکالج مک دنیل توسط اساتید زبان به صورت جداگانه انجام میگیرد .

سیستم و دوره های آموزشی در کالج مک دنیل  به شکلی کامل و بر مبنای اصول درک صحیح مطالب مورد نیاز جهت شروع برنامه های دانشگاهی تهیه شده است.اساتید و مدرسان موضوعات و مطالب را به شکلی ساده ، جامع و قابل درک در این دوره ها به دانشجویان ارائه و آموزش می دهند. همچنین روش های جدید آموزشی، توجه کامل جهت حفظ سطح آموزش، به روز بودن دانش و آگاهی دانشجویان, ارتقای آن و رقابتی کردن تحصیلات در تمامی برنامه های آموزشی کالج مک دنیل در نظر گرفته شده است.

کالج مک دنیل مفتخر به کسب بالاترین رتبه آموزشی در بین کالج‌های کشور مجارستان و موفق به قبولی 98% دانشجویان آن در آزمون ورودی دانشگاههای معتبر پزشکی کشور مجارستان می‌باشد.

در حال حاضر این کالج دارای قویترین گروه آموزشی متشکل از اساتید برتر دانشگاه‌های کشور آمریکا ،انگلستان ،مجارستان و همچنین اساتید شعبه مک دنیل مریلند می‌‌باشد.

ارائه امکانات آموزشی بسیار مناسب از قبیل اساتید خارجی و بسیار مجرب برگزاری کلاسهای فشرده از دلایل انتخاب این کالج از سوی دانشجویان میباشد.

 در طول سال تحصیلی بسیاری از فعالیت های فوق برنامه توسط کالج مانند سفرهای یک روزه ، پیاده روی در تپه بودا، بازدید از  موزه ها، شرکت در جشنواره های بین المللی،رویدادهای فرهنگی مختلف،رویدادهای ورزشی، و nightspots همایشها و سخنرانی ها اجرا می شود.

یکی دیگر از مزایای کالج مک دانیل برگزاری آزمونهای ورودی دانشگاههای معتبر مجارستان  میباشد که در صورت قبولی در آزمون ورودی نیاز به گذراندن دورهای مقدماتی نمیباشد این آزمون به صورت کتبی و شفاهی انجام میشود .

مجموعه کالج مک دنیل به عنوان یکی‌ از مراکز آموزشی معتبر بین المللی و دارای  قویترین گروه‌های آموزشی در کشور مجارستان به همراه نمایندگان و مشاوارن تحصیلی‌ کارآمد،رسمی‌ و مورد تایید وزارت علوم مجارستان و سفارت مجارستان در کشور های مختلف از جمله ایران تلاش بر آن‌ دارند که اطمینان کامل شما جهت تحصیل در یک کشور کهن اروپایی و گذراندن پله‌های موفقیت جهت آینده‌ای بهتر را برای شما عزیزان فراهم آورند.
همچنین واضح است که تحصیل در هر یک از رشته‌های دانشگاهی نیازمند پیش زمینه خوب و دانسته های کافی داوطلب در زمینه علوم ریاضی‌ و تجربی‌ است و از آنجا که زبان تحصیل و آموزش در این دانشگاه زبان انگلیسی می باشد داشتن توانمندی کافی در زبان انگلیسی نیز شرطی مهم و تعیین کننده است. لذا داوطلبان و متقاضیان تحصیل دردانشگاههای کشور مجارستان دوره های آمادگی را در کالج مک دنیل در شهر بوداپست می گذرانند که تاثیر بسیار مثبت و مهمی در پذیرش و تحصیل آنان در دانشگاهها را دارد. تحصیل در این کالج همچنین تحصیل و یادگیری در یک محیط کاملا بین المللی را برای دانشجویان آن فراهم می کند.

1. دوره علوم پایه – پیش پزشکی‌

مک دنیل

 

  • برای داوطلبان رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی, فیزیوتراپی, شیمی‌ و زیست شناسی‌
  • شامل دروس : زبان انگلیسی عمومی ، زبان تخصصی رشته پزشکی ، زیست شناسی ، شیمی و فیزیک و زبان مجاری.

2. دوره علوم اقتصادی – پیش بازرگانی و مدیریت                                                  

  • شامل دروس : مدیریت , کامپیوتر, زبان انگلیسی عمومی و تخصصی

مدارک لازم جهت پذیرش در دوره های کالج

  1. ترجمه رسمی مدرک دیپلم
  2. ترجمه رسمی ریز نمرات (کارنامه) سه سال دبیرستان
  3. کپی از صفحه عکس دار پاسپورت – حداقل اعتبار لازم برای پاسپورت ۹ ماه میباشد.
  4. رزومه ازسوابق تحصیلی وشغلی

چرا کالج مک دنیل

ویژگیها و مزیت‌های منحصر بفرد کالج مک دانیل بوداپست :

کالج مک دنیل معتبرترین مرکز آموزشی بین الملل در کشور مجارستان می‌باشد. دلایل ذیل و خدمات متفاوت این کالج گواه این مدّعا خواهد بود. لذا دانشجویان محترم با انتخاب کالج مک دنیل میتوانند با اطمینان کامل تحصیل خود را در اروپا و در کشور زیبای مجارستان آغاز کرده و در کشور آمریکا ادامه دهند.

  1. کلیه رشته ها تا مقطع کارشناسي به زبان انگليسي و قابل انتقال به آمريکا می باشد.
  2. امکان انتقال دانشجویان به پردیس اصلی دانشگاه در مریلند آمریکا پس از گذراندن دو سال از تحصیلکالج مک دنیل
  3. قبولی بالای حدود ۹۵٪ دانشجویان در امتحان ورودی دانشگاههای معتبر پزشکی مجارستان
  4. دارای نمایندگی‌ رسمی‌ و ارتباط آکادمیک نزدیک با تمامی دانشگاه‌های کشور آمریکا و مجارستان
  5. برگزارکننده آزمونهای ورودی دانشگاههای معتبر پزشکی‌ کشور مجارستان
  6. استفاده از برجسته‌ترین اساتید مجرب و با تجربه از آمریکا، بریتانیا، و اساتید دانشگاه پزشکی‌ سملوایز مجارستان که تمامی آنها مقامات ارشد آموزش در ایالات متحده و اروپا هستند.
  7. دارا بودن یک پایگاه اطلاع رسانی اجاره مسکن با بیش از ۳۰۰ واحد آپارتمان در بوداپست
  8. قرارگیری کالج مک دنیل در شهر بوداپست پایتخت کشور مجارستان با امکانات بسیار بالاتر و متنوع تر از شهرهای دیگر می باشد.
  9. تحصیل دانشجویان در یک محیط کاملا بین المللی… دانشجویان کالج مک دنیل متشکل از ۵ قاره جهان میباشند.
  10. امکانات آموزشی بسیار مناسب از قبیل اساتید خارجی و بسیار مجرب و برگزاری کلاسهای فشرده
  11. آموزش زبان انگلیسی با همکاری اساتید مجرب از کشور انگلستان
  12. ارائه دوره ها در ساختمان تاریخی در مرکز شهر بوداپست
  13. برنامه‌های متنوع فرهنگی‌ و تفریحی برای دانشجویان
  14. نظارت مستمر بر برنامه درسی توسط اساتید مجرب
  15. ارائه خدمات کامل جهت اقامت و اسکان دانشجویان
  16. امکان دسترسی‌ به اینترنت با سرعت بالا در کالج برای تمامی‌ دانشجویان
  17. امکان کپی‌ و تکثیر جزوات در دفتر دانشجویان با هزینه بسیار پایین
  18. اتاق کامپیوتر کالج با کامپیوترهای مجهز جهت استفاده دانشجویان
  19. کلاس‌های مجهز به امکانات آموزشی‌ مدرن
  20. اتاق مطالعه برای دانشجویان
  21. ارائه کارت دانشجویی به دانشجویان
  22. بیمه‌ کامل خدمات درمانی و حوادث

 

مدرک آمریکایی معتبر

 

کالج مک دنیل مجارستان                    اعطای دیپلم معتبر از آمریکا

 
پس از اتمام موفقیت آمیز دوره های تحصیلی در کالج مک دنیل، می توانید دیپلم آمریکایی کالج  که ازدرجه اعتبار بالای بین المللی برخوردار هست  را دریافت نمائید. دیپلم مک دنیل نه تنها در امریکا بلکه در سراسر جهان شناخته شده است. این دیپلم حاکی از تجربه غنی است که از تحصیل در یک موسسه آموزش عالی آمریکایی در یک محیط چندملیتی پویا حاصل شده است. در حال حاضر بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاه مک دنیل بوداپست در آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی مشغول به ادامه تحصیل یا زندگی می باشند
دانشجویانی که مایل به ادامه تحصیل در آمریکا می باشند این امکان را خواهند داشت که پس از گذراندن دو سال از تحصیل، 2 سال دیگر را در پردیس اصلی دانشگاه در مریلند آمریکا بگذرانند
 
 

مک دنیل تحصیل در آمریکا

یکی از ویژگی های منحصر به فرد کالج مک دنیل این است که دانش آموزان این امکان را خواهند داشت که پس از گذراندن دو سال از تحصیل، 2 سال دیگر را در پردیس اصلی دانشگاه در مریلند آمریکا بگذرانند و دانشجویان پردیس بوداپست از تخغیف قابل توجهی به میزان 54 درصد در شهریه استاندارد پردیس مریلند آمریکا برخوردار هستند

رشته های تحصیلی کالج مک دنیل

 دوره علوم پایه – پیش پزشکی‌

برای داوطلبان رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی, فیزیوتراپی, شیمی‌ و زیست شناسی‌

شامل دروس : زبان انگلیسی عمومی ، زبان تخصصی رشته پزشکی ، زیست شناسی (زیست شناسی سلولی، ژنتیک، فیزیولوژی)،شیمی (شیمی عمومی، شیمی آلی، بیوشیمی) فیزیک (فیزیک عمومی، آشنایی با بیوفیزیک) و زبان مجاری.

 
 

دوره علوم اقتصادی – پیش بازرگانی و مدیریت

شامل دروس : مدیریت , کامپیوتر, زبان انگلیسی عمومی و تخصصی

دوره آمادگی زبان انگلیسی

انگلیسی عمومی، انگلیسی برای اهداف ویژه
 
این دوره های پیش در دو نوع ترم عادی و فشرده ارایه می گردد که طول دوره ترم عادی 8 ماه و ترم فشرده 6 ماه می باشد که البته به دانشجویان ویزای 6 ماهه تعلق می گیرد.

نکته :کالج مک دانیل ارائه کننده کلیه رشته های زیر تا مقطع کارشناسی به زبان انگلیسی و قابل انتقال به آمریکا می باشد

کارشناسی مدیریت بازرگانی

کارشناسی اقتصاد

کارشناسی علوم سیاسی

کارشناسی مطالعات ارتباطات بین الملل

کارشناسی روزنامه نگاری و رسانه های جدید

کارشناسی روانشناسی

کارشناسی تاریخ هنر

کارشناسی هنرهای تجسمی

 

شهریه کالج مک دنیل

شهریه های کالج مک دانیل مجارستان در شهر بوداپست

شهریه های کالج مک دانیل به یورو می باشد و با شهریه های کالج در آمریکا متفاوت می باشد.

شهریه کالج مک دنیل

سال اول تحصیل – دوره‌های پایه کالج مک دانیل

 دوره یک ساله و فشرده – شروع در اکتبر و فوریه هر سال: 5780 یورو

هزینه های دیگر:

هزینه  ثبت نام ۲۰۰ یورو می باشد.

هزینه صدور پذیرش ۲۰۰ یورو میباشد.

هزینه کتاب  سالیانه بین 100 تا 300  یورو

نکته: تفاوتی در میزان شهریه دوره یک ساله و فشرده در کالج مک دنیل به دلیل الزامات ویزا نمی باشد اما یکی از ویژگیهای منحصر بفرد کالج این است که چنانچه دانشجو پس از گذراندن ترم اول در آزمون ورودی پذیرفته شود، شهریه ترم دوم به میزان2460 یورو برگشت داده می شود.

مقطع کارشناسی در کالج مک دانیل :

شهریه سالیانه کالج مک دانیل ۷۲۰۰ یورو برای مقطع لیسانس می باشد.

طول دوره  8 ترم
زبان تحصیل   انگلیسی
زمان شروع تحصیل September, 2015
شهریه تحصیل  ترمی  € 3.600
مدرک عطایی McDaniel College of US
امکان کار قانونی  بله
امکان انتقال به آمریکا  بله
امکان بورس بله
مکان تحصیل Budapest
مدرک تحصیلی مورد نیاز دیپلم

کالج شرایط برگشت شهریه را نیز  برای دانشجویان در نظر گرفته است که این شرایط عبارتند از:

شرایط برگشت شهریه کالج :

در صورت انصراف دانشجو به علت بیماری طولانی مدت و یا دیگر شرایط غیر منتظره مانند مرگ یک پدر یا مادر یا قیم، تعهد به انجام خدمت نظام، و غیره

برگشت شهریه  از روز اول  ماه بعد از آگاه شدن از شرایط فوق قابل اجرا خواهد بود.( گواهی رسمی الزامی است)

برنامه زمانبندی برگشت شهریه

پس از شروع کلاس

هفته اول 80٪
هفته دوم 60٪
هفته سوم 40٪
هفته چهارم 20٪

پس از هفته چهارم بدون بازپرداخت

 

5/5 - (4 امتیاز)